Att städa garderoben ..

Igår var jag i Helsingborg på IKEA & Väla. Köpte en ny garderob, min gamla var lite för liten och himla opraktiskt. En ny garderob, i storleken större resulterade i att jag fick möblera om i mitt rum för att den skulle få plats. Haha. Hela dagen igår gick ut på att först shoppa och sen städa och ändra om.

Att städa min garderob är inget kul. Kläder överallt i hela rummet, haha.

 

Ungefär såhär kan det se ut ..

Men efter städning, garderobsflyttning och allt så blev det faktiskt bra. Ändrade plats på sängen och tog bort lite bokhyllor. Jodå.. jag är nöjd nu. (Har även ben på sängen)

 

 

Jag trivs nedanför Hellström, Winnerbäck och Jensen!

 

 

Kommentarer
Postat av: Evah

Fint rum :)

2011-09-14 @ 13:11:51
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0