Tänkte bara ge er lite info ..


ni vet att hela new york är sönderblåst va?
ni vet att jag ligger i sängen i skrivande stund va?
ni vet att jag tycker att jag är rolig även om alla andra tycker jag är döds tråkig?
ni ve att jag fick höra en gång att jag var i jämförelse med Obama i rolighet?
ni vet att jag glömde ett t precis ovanför va?
ni vet att jag just skrev 4 sidor om moi va ?
ni vet att jag hatar franska va?
ni vet att jag bara har 4 läckberg böcker kvar va?
ni vet att jag saknar min pojkvän va?
ni vet att clara är min bästa vän va?
ni vet att ni tycker detta var meningslöst?
ni vet att ni tänker vafan läste vi de här för?
ni vet att jag ska sluta nu va ?

bra!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0