Skola imorgon - men jag klagar inte!

Imorgon börjar skolan. Äntligen?
Nej, i år kan jag inte påstå att det är så mycket 'äntligen' över det hela. Jag är lite nervös men samtidigt väldigt nyfiken på klassen, lärarna och allt nytt. Börjar första året på sturegymnasiet imorgon. Det kommer bli himla roligt.

Jag tror att jag har fått en ganska bra klass. Ja, det kan ju inte bli värre än vad det har varit de 4 senaste åren. Jag har fått en himla bra schema också. Hoppas det kommer vara såhär nu hela terminen, helst hela läsåret. Riktigt skönt att börja så sent på måndagar och torsdagar. Och även himla skönt att bara ha två korta lektioner på fredagar.. Dock är det ju Idrott en utav dessa, men matte är roligt!

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mej imorgon, ja.. JAG MÅSTE VETA SÅNT DAGEN INNAN, ALWAYS! Nästan till och med på helgerna.. även om jag bara ska vara hemma, så planerar jag det dagen innan. Haha! ♥

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0