Fick pussas och kramas med Älskling ♥

Igår fick jag kramas med min älskling framför ljudet av Oskar Linnros. Jag skrev bara ljudet, eftersom jag inte såg så super bra, för vi orkade inte stå så långt fram igår, även om Ebba försökte tvinga oss.
Jag hade en himla trevlig dag som började med shopping i Göteborg med Emelie. Bara jag och Emelie. Men vi tröttnade (såg ni? Jag tröttnade på shopping.. galet!), så vi gick bort till Liseberg istället. På väg till Liseberg går vi förbi en kort och sjungade Oskar Linnros.

-Jag: Åh, såg du vem det var? :D
-Emelie: Nej, vadå?
-Jag: HALLÅ? DET VAR OSKAR!!
-Emelie: Oskar ? Jaha.. var det han. Haha.


Haha. Hon skulle se Oskar Linnros med mej, men visste inte ens hur han såg ut. Framsteg.
Väl på Liseberg åt vi glass på Ben&Jerry's glasscafé. Bästa glassen. Sedan köpte vi åkband. Åkte så mycket vi kunde, tills vi tröttnade på det också. Då kom min fina älskling, hans bror och två av deras kompisar. Super trevliga allihop. 
Fick kramas och pussas lite med Fredrik innan vi drog oss in i folkmassan. Jag hade så jävla höga förväntningar inför konserten. Det var en ren besvikelse. Publiken var inte alls med och det var knappt nåt ös. Han sjöng bara i 1 timme och det var några fioler och mega fioler som förstörde musikens känsla, tyvärr! Men annars var han super bra. Han är ju grym. Lilla Oskar. Nyss 28 år fyllda. Vi sjöng 'Ja må du leva' för honom. ♥

 

Även om det var ganska mycket folk, så var det inget ös. Det var en ganska död konsert. Ungefär som Maggio konserten som sändes på TV:n i lördags. Haha!

Påtal om Maggio, så sjöng han även '17 år' :)

Oskar Linnros – Från och med Du
Oskar Linnros – Genom eld
Oskar Linnros – 25
Oskar Linnros – Din mamma
Oskar Linnros – Annie Hall
Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg

Veronica Maggio – 17 år

och så sjöng han även en eller två nya låtar. Som jag aldrig har hört förr. ♥

©

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0