Ingen rutin än!


Jag har fortfarande inte fått in rutinen till skolan. Det är fan hemskt. Alltså, inte skolan, men att gå upp på morgonen. Haha.
Igår och i måndags var jag på läger i Gullbranna med klassen, det var super trevligt. Men jag sov knappt någonting på natten. Så jag har bara sovit inatt, och precis gått upp. Känner mej lite sådär halvt seg idag.
I eftermiddag hade jag tänkt försöka hinna kolla på modecastingen med Kenza & Wijk, men jag har ingen aning om jag hinner, för jag slutar så himla sent. Stan ska jag iallafall till, för jag måste köpa nytt spotify!

Nu ska jag packa väskan, sminka mej, fixa håret och äta något. Sedan ska jag kila iväg till bussen! 
Förresten: På fredag är det bara 3 veckor kvar till Lasse!
Och nästa helg ska jag till Älskling!
Och den 24 ska jag till bokmässan!
Och jag MÅSTE ha idrott varje vecka!
Och jag har inte tid att sitta här!


CIAO!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0