Jag ska nog se en dokumentär om mitt liv nu ..

 

Jo alltså, jag har precis sett på Zlatan matchen. Den var inte alls bra. Men Milan vann i alla fall! :)

 

Nu ska jag kolla på en dokumentär om mitt liv. Ni vet, jag är lite som Pissie, jag spelar en annan människa i min blogg. Egentligen heter jag Carrie Bradshaw och är författare. Tänkte bara berätta det. En gång för alla. Så nu ska jag titta på Sex And The City. Filmen om mej!

Om jag inte byter ut den mot en kul komedi istället. Vi får se. Imorgon blir det en tidig morgon - ingen bloggning. Det blir shopping i Göteborg och sedan Liseberg.. Pussa lite på älskling och sjunga lite Linnros! Jodå. Det blir  nog bra! ♥

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0