upp och göra fika!

Ja, man måste ju fika till allsång på skansen. Sista avsnittet för iår. Tråkigt men sant. Nästa vecka börjar alla andra bra TV-Program! Äntligen.
T.ex. Fångarna på Fortet, Parlamentet osv. Åh Emma Gillar! :D

Super duper snygga cam-bilder på mej. I en verison som säger ' Jag-borde-egentligen-ligga-under-en-varm-filt -och-kramas-med-en-fin-person-och-häva-i-mej-hostmedicin-för-jag-är-nog-sjuk-fortfarande'

Men imorgon börjar skolan igen. Kl. 10 som tur är. Så får lite sovmorgon!

På måndag till tisdag ska jag och min nya klass sova över på ett ställe, kan ju bara bli bättre än 8&9an iallafall. Haha. Det blir nog bra. Det blir nog super bra. Jag har känslan av det iallafall! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0