Ändrade planer


Det blev inte stan idag med fina flickor.
Det blev bättre än så nästan. Det blir marknad med Clara. :)
Himla trevligt. Jag älskar marknader. Åååh, det är så mysigt!

Orkade inte fixa mej så mycket, satt upp håret, la på lite smink ( men bara lite, för jag har hostat sönder mina ögon så de svider riktigt mycket ), tog på mej ett par chinos o min svea-tröja.

 

Kan ju visa upp '' min nya '' mobil sålänge. Haha. Visst är den fin?
Det är Claras super gamla telefon, men ack vad bra den är. Kom ihåg att jag var så himla avundsjuk på henne när hon hade den i 6an. Nu har jag fått låna den, eftersom att min är sönder som vanligt.

Jusde.. En sak jag måste berätta när jag kommer hem. Om vad som hände när jag lämnade in min mobil!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0