Det var verkligen en av sommaren 2011's bästa kvällar.

 

Timbuktu – Allt grönt
Timbuktu – Ord och flera visor (feat. Albin Gromer)
Timbuktu – Malmö (feat. Chords)
Timbuktu – Kapitulera (feat. Susanne Sundfør)
Timbuktu – Ingenting enkelt (feat. Damn!)
Timbuktu – Dansa (feat. Jan Lundgren och Duo Panacotta)
Timbuktu – En high 5 & 1 falafel

 

Några galet bra låtar med min favorit Jason. Såg honom för en vecka sen. Det var magiskt. Han var så bra. Trodde absolut inte att han skulle vara så otrolig som han faktiskt var. Nu vill jag bara ha mer och mer utav honom.

 

Någon är sugen på att se Timbuktu och Hoffmaestro, det vill jag lova. Det blir nog inte så dock.

 

Samtidigt som jag sjöng med till Jason's underbara låtar, så höll min favorit pojk om mej. Det var så underbart. Fina vänner, finaste pojkvännen och fina lillebror. På en och samma plats. Kan det bli mycket bättre?
Nej. Jag tror inte det.


Det var verkligen en av sommaren 2011's bästa kvällar.
Absolut en av årets bästa konserter. Notera att jag bara sa en av årets bästa. har ju en som väntar på måndag, en på torsdag och en den 16 september. Fullspäckat schema.


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0