fina flickor.

Igår kom mina fina tjejer till mej en sväng på kvällen. Har varit isolerad i två dagar nu ju, pga. sjukdom. Idag är det bättre men fortfarande en jävla hosta. Hostan bidrog till röda ögon. Så himla tråkigt.
Idag ska jag försöka dra mej mot stan, fixa biljetter till MissLi som är på torsdag nästa vecka. Hoppas att fina flickor följer med mej idag. Behöver lite umgänge. Hehe. :)

På måndag ska jag till Göteborg, nej jag ska inte till pojkvän, jag ska se Oskar Linnros och Shoppa järnet nu innan skolan börjar. Behöver nya skor, ny väska, lite smink och lite kläder. Usch, det kommer sluta med en pank Emma. Får nog hålla i pengarna lite bättre ändå, och försöka tigga tågbiljett av min fina mor. Haha.
Oskar Linnros, åh, förra gången jag såg honom var för ett helt årsedan. Så himla längesen. Han är ju så grym!

 

Förra gången han sjöng, Vi kan gå geeenooom eeeeld, framför mina ögon var i regnet 2010. Han var så himla bra då. Underbart.

Förra året såg jag honom på Skansen också. Då var han också grym. Han stod precis framför mina ögon. Åh fina människa.

På Liseberg kommer han vara så mycket grymmare, för han kommer ha så mycket mer energi. Det är iallafall vad jag tror. Och jag tror inte jag kommer bli så besviken heller. Åh, jag längtar.

Shopping, Linnros, Älskling, Emelie.. Det blir nog en bra dag på måndag! ♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0