Hela min dag ..

Hela min dag har bestått av sömn i hängmattan. Fast en stund imorse var jag på Eurostop för jag behövde köpa shampoo och annat stuff. Akut! Haha.
Senare låg jag bara i hängmattan, lyssnade på fin musik.. Winnerbäck, Håkan, Gyllenhammar mfl. Underbart! Somnade till då och då, men vaknade av att mamma kom och väckte mej med onödiga frågor. Haha.
Har inte fått någon färg alls idag.. Tyckte det var konstigt till en början, men senare kom jag på att man nog inte får så mycket färg när man ligger i skuggan.

Ikväll så åt jag kräftor, för nästan första gången i mitt liv. Det var absolut ingen A-ha-upplevelse, men nu vet jag iallafall hur man skalar en kräfta om jag mot förmodan blir bjuden på det någon gång.. (det hoppas jag aldrig att jag blir, haha!) Räkorna däremot och Västerbotten pajen: MUMS!
Min far är en mästare på att laga mat. Punkt Slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar fan oss<3

2011-08-06 @ 15:03:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0