Marknadsgodis och fanta

Igår var en bra dag.
Jag var på marknad med Clara och hennes mamma. Det var super mysigt. Med mej hem följde en påse marknadsgodis. Super gott. Åt även en chokladbanan där. Vad är marknad utan banan och marknadsgodis? INGET.

Efter marknaden följde jag med Clara hem. Vi såg en super bra film. "En blomma i Afrikas öken", hette den. Den handlade om omskärelse på kvinnor och huvudpersonen som var Afrikan men kom till London och blev supermodell. Den var himla bra. Bättre än vad jag trodde faktiskt. Fick även god mat hos Clarisen. Kyckling. Mums.

Väl hemma igen, medicinerad med en utgången hostmedicin, en bisolvon tablett så satte jag mej vid datorn och spelade lite sims3 med ett glas fanta och min påse marknadsgodis.

Varken uppätet eller uppdruckit så slängde jag mej i sängen redan vid halv 1. Godnatt på mej.

Imorgon ska jag till Göteborg. Har nästan köpförbud också. HEMSKT!

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0