Winnerbäck. Thåström. Hellström. Vreeswijk.

Jag hade en rolig kväll och natt igår. Himla trevligt var det. Full med sång. Winnerbäck, Thåström, Ebba Grön, Imperiet, Håkan Hellström, Cornelis Vreeswijk och lite annan skön sång.
Jag tror jag snackade med sveriges största Thåtström-fan, haha. Helt underbart. 

Det blev senare än vad jag hade tänkt mej iallafall. Usch. 
Imorgon ska jag gå upp kl 5 halv 6. Idag gick jag och la med vid samma tid.
Orkar jag upp imorgon?
Jag måste upp imorgon. Haha.

 


Lars Winnerbäck – Ingen soldat
Thåström – Kärlek är för dom
Imperiet – Jag är en idiot
Ebba Grön – 800°

Cornelis Vreeswijk – Hönan Agda
Cornelis Vreeswijk – Ballad om en gammal knarkare

Ebba Grön – Mamma pappa barn
Ebba Grön – Mental istid
Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm

Några av låtarna som spelades igår. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0