Ack, Värmeland, du sköna ..







Här är bilder som representerar min vecka i Värmland. Precis hemkommen. Helt underbart.
Shopping i tisdags och onsdags. Karlstad i tisdags och Örebro i onsdags.

Torsdag och Fredag var resten av familjen komna.
Jag var hos min faster som bor där, mitt inne i skogen i ett fint gult hus. Faster, hennes sambo och deras katt. Så himla mysigt!

Fredagen bestod av besök på en fin trädgård, Rottneros. Fortsatte mot Mårbacka, där Selma Lagerlöf bodde. Slutade vid hennes grav. Väl hemma igen, grillade vi Lamm och Oxkött. Himla gott.

Idag åkte vi hem. Vi åkte inom slussen i .. någon stans. Det var häftigt. Jag är ett stort fan av Göta Kanal filmerna, och det var så coolt att stå på exakt samma ställe där Rafael Edholm, Eva Röse och Loffe har stått på en gång i tiden. Åh, häftigt! :D

Jag har haft en jätte bra vecka i Värmland! ♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0