bananer


Idag har min favorit plats varit i hängmattan. Hela dagen har jag gungat i den.
Läst lite i En flickfotografs bekännelser, lyssnat på musik i min nya pud och druckit is-latte!

Imorgon ska min dag ägnas åt packning. Sticker ju uppåt på måndag. 4,5 timme i bussen. Nu är jag iallafall sysselsatt. Direkt efter jag kommit hem från Värmland ska jag vidare mot Göteborg till min fina! :) ♥

Ni ser ju bananerna i min bikini..
Jag älskar bananer!
Jag har ett linne, bikini, strumpor, våtservetter.. allt i bananer! Bästa bäret. För det räknas väl som bär, eller? :)
Kommentarer
Postat av: Sassäh

sv: tihi okej, det låter ju bra att du får hjälp med färgningen :):) och joo, Brad Pitt är en jäkligt duktig skådespelare och han har aldrig sett dålig ut heller.. ^^

2011-07-16 @ 19:49:31
URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0