Befinner mej i Värmlands skogar..

Efter en bussresa är jag nu framme någonstans i Värmland. Hur mysigt som helst!
Jag har snart läst ut Bingo Rimérs bok också. Den var så jävla bra..
Men när mamma säger 'den ska jag läsa sen..' då vill man bara säga att den var urdålig. Men det var den inte, haha. Ingen bok för min mor dock.. haha :)
.
Jag trivs här. Så himla fint kök och allt. Underbart! :)
Imorgon blir det shopping, likaså på onsdag!
.
Känner att min update inte kommer bli bra, men vafan, jag vill umgås med min faster när jag väl kan.
Snart blir det mackor med nyplockade kantareller på. Så himla gott! :)
Kommentarer
Postat av: keela

du ÄR awesome! tack så mycket!:)

2011-07-22 @ 13:37:50
URL: http://keela.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0