bilder som jag inte borde publicera..

Men jag vågar bjuda på mej själv iallafall!

Vad hände med min lugg? HAHAHA!

 

 

Forever and Ever mitt favorit linne. Har likadan T-shirt nu också! :D

 

Jag vet inte vad som har hänt med min lugg idag. Haha! :D

 

De senaste dagarna har jag spenderat med min bästa vän Clara. Underbara Clara. Vi har hittat på massa skoj.
Har alltid lika roligt med den filuren.

Nästa vecka ska vi ligga med Amarillo, 'put our hearts in the air' med Eric, prata med en munter Ulrik och Krascha hårddiskar med Jason! Så himla bra vecka kommer det bli. Min älskling ska komma också. Äntligen! :D

 

Idag ska jag umgås med min storebror och hans flickvän. Vi ska äta pappas goda mat och god efterrätt. Nu ska jag byta dricka i mitt glas och sätta mej där ute! ;)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så vacker ändå<3

2011-08-06 @ 15:15:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0