Idag : Ett år sedan & Två månader kvar!

För ett årsedan stod jag i Göteborg, trädgårdsföreningen och bara väntade på att Winnerbäck skulle komma in och börja spela sin aukustiska inledning. Det var så magiskt.
En aukutstisk inledning, som sedan övergick mitt i en låt in i det vanliga, lite mer ös. Lasse är bra i allt han sjunger och spelar.

 

Det går inte förklara med ord hur mycket han betyder för mej, hur han har förändrat mej och vad jag tycker om honom. Älskade Lasse, Linköpings stolthet!

Med så fina tatueringar, så fina texter, helt underbar röst och sån charm så tycker folk fortfarande illa om Winnerbäck. De är dem som inte ser de fina i honom!

Han är min gud!

 

 

Denna bilden, är den absolut finaste bilden jag har på honom. Lasse. Finast. Underbar.

Det leendet, det är så äkta. Det ser så äkta ut. Jag vet att det är äkta, för allt han gör är äkta.

 

 

För ett årsedan befann jag med i Göteborg med Tobbe och Kristina!

Om två månader kommer jag befinna mej i Göteborg med Tobbe, tack vare Kristina! ♥

 

Ni är bäst. Tack till er. Utan Tobbe hade jag aldrig funnit Lasse. Storebror, du är den bästa! ♥

 

 

Kommentarer
Postat av: Clara

TACK!!! du är finast :)<3

2011-07-16 @ 21:29:27
Postat av: Tobbe

E det inte 16 september som det är Winnerbäck i götet???

2011-07-17 @ 13:59:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0