Lyx & Design

 

Hela kvällen igår spelade jag Sims3. Det är verkligen det bästa spelet som finns.. bättre än LoL, WoW, HoN, CS, Minecraft och allt det där.. (Jag är ganska insatt i de spelen.. hahah!)

Rött hår, blått hår, oranget hår.. men jag har fan glömt hur man gör tatueringar! Hjälp mej ? :D
Alla mina fina simmar har olika färger på håret, haha! Helt underbart.

Idag kommer dagen gå ut på packning. Tidigt imorgon sticker jag till Värmland. Det kommer bli så himla roligt. Shopping & Umgås med fina faster! :)

Datorn, Pud (jag har döpt min iPod), Mobil, böcker, godis och tidningar får underhålla min bussresa imorgon. 
Efter värmland ska jag hem och sen direkt till Göteborg, vilken tur att jag har köpt min älskade Pud, för med den har man aldrig tråkigt! Speciellt inte med Spotify och allt .. Måste dock uppdatera mitt premium så snart jag kan.. haha! Har bara en vecka kvar eller något.. :) ♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0