Min älskade vän.

Min älskade vän nu ska du få se
Att du nästan alltid kan få mig att le
Vi har roligt vad vi än hittar på
Och det är nåt inte alla kan förstå
Till många olika ställen vi far
För vi har en relation de flesta inte har
Därför min underbara vän jag nu säger
Att du är den bästa av alla tjejer ♥

 






Du är bara alldeles för bra min vän.
Vi har hittat på så mycket roligt under de senaste året.
Känt varann i 4 snart 5 år.
Helt otroligt om man tänker tillbaka.
Vi är oslagbara nu förtiden.
Odelbara.
Jag älskar dej Clara! Du är den bästa vännen jag har. ♥

Kommentarer
Postat av: clara

Åh. Underbara vän! Du är så fantastisk på alla sätt och vis !! Jag älskar diiig. <3<3<3

2011-07-14 @ 22:27:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0