Spotify - vafan ?



Detta är nog verkligen 2011's sämsta låt.
Nästan så jag vågar säga att det är den sämsta låten som gjorts. Fyfan.
Förstår inte riktigt vad folk hör det bra i denna låten någonstans ? Snälla förklara ?
Jag älskar svensk musik, men denna låten är fan så meningslös.
USCH FY BLÄ.
Och hur tänkte spotify om jag får fråga ?
Opear, Jazz och allt det där kan jag förstå. Men denna låten ?
Jag är lite besviken på spotify nu.. haha!

Jätte roligt att killarna blivit så stora på youtube och Facebook.
Men lyssna på låt jävlen.. hahahahah!
Kommentarer
Postat av: Sassäh

..åh fyfan! jag gillar verkligen inte den låten heller. helt klart den sämsta som någonsin har gjorts! Usch.. "/



sv: joo du vågar färga håret hemma, men är du mycket osäker så boka tid hos en frisör eller så låter du någon kompis färga det åt dig :)

2011-07-16 @ 16:43:31
URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0