3 månader om 2 dagar ♥



























Snart är det dags. Om två dagar är det bara 3 månader kvar. Det var 2 månader sedan biljetterna släpptes. Två månader sedan min fina storebror ringde mej och berättade att han inte kunde köpa biljetter, och jag blev lite panik drabbad, men när han sedan ringer igen och berättar att hans underbara flickvän hade fixat det åt oss.
Den glädjen är obeskrivlig.
Jag längtar verkligen nu. Det är helt obeskrivligt. Känslan av att få se honom igen är helt underbar. Om 1 månad är det ett årsedan jag såg honom sist. Så underbart under blå himmel och skinande sol. Fyrverkerier.

5:e gången gillt nu. Fortfarande lika bra. Fortfarande lika fin. Fortfarande Winnerbäck.
Upptäckte att jag har lyssnat på honom i 9 år snart. När jag hade sett och hittat några gamla texter från lågstadiet, där jag hade skrivit om honom. 9 år.. Jag var bara 7 år då. Jag förstod inte en enda text. Jag visste knappt hur han såg ut. Jag visste nästan inte ens vem han egentligen var. Jag lyssnade på honom för att jag ville vara som min storebror, min fina storebror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0