6C - 7C - 8C - 9C


Det är så många på facebook som skriver ' Tack för dessa åren ', ' Kommer aldrig glömma er ', ' Kommer sakna er .. ' osv. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna säga det.. Men faktiskt Tack för dessa åren! De har varit som en berg-och dalbana. Ibland har vi bråkat, ibland har vi haft jätte bra stunder tillsammans.
ÖN i 7an är ett minne. Ett av några bra minnen. Något som kommer sitta kvar. Det var roligt och förändrade vår klass för en stund!
Skolresan i 9an. 6an. 8an. Vi har haft bra stunder, även om vi ofta kommer ihåg de dåliga.

Uppdelat i grupper, har vi genomgått 4 år tillsammans. Vi har lyckats stå ut med varandra i 4 år. Då är det inte hat som hänger i luften. Det är så lätt att säga 'jag hatar min klass', men egentligen så gör vi nog inte det. Innerst inne tror jag faktiskt att vi kan hitta positiva saker hos varandra.

Jag har bytt kompis-grupp några gånger fram och tillbaka. Jag kan umgås med alla. Försöker vara neutral, fast det kan vara svårt när det kommer till vissa punkter.

Jag ångrar nu, några timmar efter, att jag inte samlade mod till mej och faktiskt höll ett 'tal'. Jag har så mycket att säga. Så mycket jag vill få ut, så många jag vill tacka.
Jag hade aldrig klarat dessa 4 åren, eller iallafall 8an och halva 9an om det inte vore för rektorn och vissa lärare som har stöttat och brytt sej.

Nu har jag 3 gymnasieår framför mej som jag tror kommer bli super bra! :)

Men TACK 9C för dessa 4 åren tillsammans. ♥
Kommentarer
Postat av: lovisa laufke

så bra du skriver!!!! åh om det hade varit ett tal....till alla, så glada de skulle blivit...hoppas många läser din blogg

2011-06-16 @ 23:38:33
Postat av: Emma

Gud va fin du va emma! :)

2011-06-17 @ 00:16:39
URL: http://emmseriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0