en del av sommaren är bokad!


Nu har jag bokat en dag av hela sommaren. En dag när jag inte tänker vara hemma!
Jag ska till Göteborg med finaste Clara! :)

Senare i sommar ska jag till huvudstaden med Emelie! Jag ska neråt, jag ska uppåt, jag ska åt sidan och jag ska överallt!
Jag vill till så många ställen men tyvärr får jag nöja mej med det lilla.
Stockholm är aldrig fel! Och det är inte Göteborg heller, inte med tanke på vilka personer jag kommer träffa! :)

Om mina planer går att få igenom så ska jag till och med se Emil Jensen i Sthlm, även Allsång och Grönan!
Det här låter som det blir den bästa sommaren på länge! 

Jag var ett tag sugen på Göteborg redan på tisdag, men det gick inte riktigt vägen. Dels för att jag jobbar men dels för att det kostar 1000-lappen. Where the action is, hade varit riktigt fränt att se!

9 juli ska jag iallafall träffa en fin Fredrik ( om mina planer går som dem ska! )


Det hände mycket förra sommaren.
Jag klippte av mej håret.
Jag var på konserter här och var.
Jag och Emelie var i huvudstaden.
Jag bytte kläder hela tiden.
Jag träffade Filip och Erik.
Jag tyckte om Rabih och Eddie.
Jag träffade Coco.
Jag såg Linnros 3 gånger. 
Jag träffade många människor.
Jag fick nya vänner.
Jag tog mycket ego-bilder.
Jag var med Emelie på midsommar.
Jag spenderade ändå halva sommaren framför datorn.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0