Håkan Hellström live på Cirkus

Se här så förstår du hela inlägget ..


När jag befann mej i Tyskland eller någonstans i Beligen så var det ett program på SVT som visades, Håkan Hellström live på Cirkus, hette det.
Nu .. Två veckor efter, sitter jag och tittar på det. Underbart. Får mej att längta tillbaka till den 23 April.

Dom där jag kommer ifrån
är inlednings låten. GRYMT !

 

Kom Igen Lena, kom igen Håkan. Bättre kan du inte!

 

Men Håkan .. Jag hatar att jag älskar dej och jag älskar dej så mycket att jag hatar mej .. eller kanske inte..

 

Men MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER INNAN MAN KAN LEVA .. Kunde aldrig säga det bättre själv.

 

 

 

Shelley .. och vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven
undanflykter och självanklagan
jag ser domen i dina ögon
jag ser domen i dina ögon

 

För en lång lång tid tillbaka visste jag knappt vem Hellström var. Jag visste, men jag tyckte inte om honom så värst mycket. Nu är han helt underbar. ♥


Ramlar ramlar ramlar .. Jag ramlar lätt. Jag har ramlat här förut. Jag ramlade i Halmstad. Alla skrik, tårar, händer och klappar borde göra att Håkan snart ramlar.

Håkan är nog En midsommarnattsdröm för alla tjejer.. ♥

 

Vid protesfabrikens stängsel kunde du sjunga en låt för mej i en nedlagt hamnstad.

 

River en vacker dröm - Alla vill se dig dala nu Håkan Hellström.


Kärlek är ett brev skickat tusen gånger Fast vad jag vet är inte Håkan ett brev.

 

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0