Kan tänka mej ..

Gyllene Tider – Honung Och Guld

Skulle kunna tänka mej att denna låten är helt underbar med Winnerbäck röst och egen version. Jag kan bara tänka mej det, medans min fina vän redan vet hur det låter och hur det är.
Jag är så avundsjuk. Men nu är det mindre än 3 månader kvar till jag får se sveriges finaste Winnerbäck.

Jag kan inte smälta riktigt att det är sant ännu, för i Mars hade jag ställt in mej på att det blir ett år utan Winnerbäck. Sen kommer det ett chock besked om att Winnerbäck ska ha en 'mini-turné' i höst. Mini Turné som inte längre är så mini.. Förstår inte riktigt hur dem tänkte när dem gjorde små konserter i varje stad i konserthus. Nu har det slutat med flera konserter i varje stad..

Turnépremiären är det som gäller för min del. Jag är överlycklig för detta. Jag längtar verkligen nu.. Ååh jag är så sjukt glad över att jag ska se honom, det går inte beskriva med ord längre. ♥


 

Det där med att jag inte kan förklara hur mycket jag tycker om honom är lite konstigt. För mej är han kärlek.. ren kärlek. Kärlek utan gränser, om kärlek har några gränser. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0