Så du får bära skiten i din louis vuitton

Malmö
Jag blir
För denna stad är unik
Allting annat än fin


Malmö
Du blir
Aldrig New York och Paris
Men du är min

 



 

Det var dock inte bara skateboard som gårdagen gick ut på.. Nej. Det var också shopping.

Det börjades i Malmö och avslutades i Helsingborg. En mycket trevlig dag alltså!

Zara är kärlek.

Nu är jag stolt ägare till ett par rosa byxor, en väldigt blå kofta, ett väldigt märkligt linne och världens godaste duschtvål, även en mycket god parfym och en mysig tjocktröja.

Zara, Monki, The body shop & Bikbok.

 

Ikea och Väla var det sista.

 

 

Nu orkar inte min arm skriva mer.

Måste vila den tills imorgon. Ha en bra kväll eller något. ♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0