Skype - det gamla vanliga

Godkväll! ♥(:

Idag har varit en super bra dag, hela dagen! Det började med att vi såg Danny. Med 'vi' menar jag Clara & Hanna, mina fina vänner. Vi gick vidare och åt på McDonalds, det var väl det som sänkte hela denna dagen. För 7 gånger på 7 dagar är fan stört!
Jordgubbar.. ♥

Hem - Skejt och Skype.
underbar kväll!♥

Skype är liksom det bästa som finns, speciellt när man pratar med folk man tycker om, med någon man tycker om. Precis det jag gör nu, pratar med en person som jag tycker om. ♥
Det var oehört skönt att avslöja det igår, att berätta alla känslorna, att få ut allt. Det släppte så mycket då. Allt kom ut och jag kan andas ut igen. Sen att han finns i tankarna är ju en annan sak, han vet iallafall vad jag tycker om honom. Det är huvudsaken! ♥



Kan inte riktigt förstå varför vissa tycker jag är konstig ?

 

Danny var snygg och bra. Men MZW är snyggare och bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0