Sugen på något nytt ..


Jag är sugen på en ny design! Jag vet bara inte hur jag vill ha den. Jag är så ombytlig.
Jag vill ha en med mer färg och fler bilder. Nu är den svart, vit, grå och rosa. Det känns så väldigt tråkigt!

När man googlar ' Bloggdesign ' så kommer det upp så himla många fina designer. Jag blir så avundsjuk att inte jag kan göra så bra själv.. Det är så himla svårt!

Det hade varit coolt om min blogg hade en design så den såg ut som en tiding.. Himla fränt alltså!
Eller om kommentarsfältet såg ut som ett brev!

Åååh jag har så många ideér som inte går att lösa! :(

 

Jag gillar mest den som är högst upp till vänster! Den är häftig! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0