Heja Sverige!


Sen att ljudet inte hänger med är en annan sak


Åh, vi måste väl ändå heja på Eric idag?
Det finns så många som inte tycker om honom eller hans låt, men det spelar fan ingen roll idag, för han måste bara gå vidare, vilket jag tror att han gör ganska lätt. Han är grym!
Det tog ett tag för mej att förstå att låten var faktiskt bra.. Men däremot tog det inte så lång tid för mej att förstå att han var grym och snygg! För jag lyssnade ju på hans band What's up, långt innan han började synas.
Ganska roligt faktiskt, för sen när hela sveriges fjortisar och lillgamla ungjävlar började skrika efter honom, slutade jag tycka om honom.

Jag har en liten kärlek och ett extra hjärta för svensk musik. Det kommer jag alltid att ha! ♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0