Jag mår bra

En helt okej dag.
Det sägs ju att fredagen den 13 inte brukar vara så bra, men för mej är det nog inte så. Jag har mått toppen hela dagen, och inget negativt har hänt. För annars brukar det alltid hända något i skolan. Jag tycker inte om skolan men får kämpa nu den sista månaden. Sticker ju snart till Frankrike också, så då får jag en veckas paus från skolan här hemma, får istället uppleva skolmiljön där nere, i alla fall i några dagar.
Jag som är så engagerad i allt blev lite smått besviken över att det inte var något Elevråd idag, för jag behöver det. Förstår ingenting om skolavslutning och allt det där..
Vem fixar det ?
Nu vet jag iallafall vad som händer på kvällen och det låter riktigt trevligt faktiskt.

Snart ska jag ut med Hanna. Vi ska sticka och köpa godis!
Ikväll blir det Taco-kväll med pappa! Mysigt. ♥


Nu tyckte Hanna att jag skulle trampa iväg till henne, så får väl lyda hennes order och kila här ifrån!
puss. ♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0