Kategorier

Jag tycker det är lättast att läsa en blogg som är uppdelat i kategorier. Dels för att arkivet är mycket lättare att hitta i, men också för min egen skull.

  • Annat - Det säger väl sej självt? Allt som är okategoriserat finns där.
  • Emma-Sofia - Min vardag, bilder som jag tagit, tankar och åsikter.. Allt som har med mej att göra helt enkelt.
  • Kärlek - Handlar om vänner, pojkvän, familj och saker som jag älskar.
  • Musik - Här delar jag med mej utav musik jag tycker om, ny musik, rolig musik, gammal musik, all musik. Men oftast svenskt. Text och låt-länk.
  • Winnerbäck - Jag hoppas att ni förstår att denna kategori handlar enbart om Winnerbäck. Mannen som ligger väldigt nära hjärtat och som betyder otroligt mycket för mej, även om man inte kan tro det.

 

Mina fin fin fina vänner! :)

 

- Claris, Hannis, Jesse och Mandi! :D ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

så sööt du är!

2011-05-11 @ 21:03:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0